Insperia

Loading...

Kanaal

Display, oftewel de oude vertrouwde banners. Display heeft in de laatste jaren een ware transformatie doorgemaakt. Was het een paar jaar geleden een online medium dat weinig groei vertoonde is in korte tijd uitgegroeid tot een grote groeier. Door de beschikbare inventory in de veiling aan te bieden is er een heel nieuw speelveld ontstaan. Op dit moment wordt al 30% van alle display advertising in Nederland via RTB verkocht.

Online video, sterkst groeiende mediumtype in online marketing. Met de sterke groei van het internetgebruik vanaf smartphones is het belang van online video ook sterk gegroeid. Vanwege de omvang van het scherm is een video een veel aantrekkelijker medium dan een banner. Daarnaast kan met de huidige technologie een Call to Action of een Vpaid (Video Player Ad-Serving Interface Definition) laag worden toegevoegd aan de video waardoor deze interactief gemaakt kan worden.

Premium, Premium display, denk hierbij aan home page take overs, floor ads of billboards bestaan al jaren maar zijn sinds enige tijd ook programmatic in te kopen. Amnet was de eerste in Nederland die een automated home page take over realiseerde in voor NUON. Ook hebben we een speciale strategie rond premium display/branding en awareness ontwikkeld. .