Insperia

Loading...

Doelgroep inzichten

Doelgroep inzichten: Een belangrijke USP voor Amnet, de kennis die wij van de doelgroep van de klant hebben is groot door de inhouse tools Amnet Audience Center (AAC) en Consumer Connection System (CCS). Concurrenten claimen dat zij weten wie de volgende nieuwe klant van de adverteerder is, wij kunnen die claim ook echt waarmaken.

De meest krachtige tool die tot onze beschikking staat, is ons eigen Amnet Audience Center (AAC). Ons team gebruikt AAC om onze klanten inzichten te kunnen geven op basis van de data van de campagnes van de klant. Hierdoor ontstaan inzichten op consumentenniveau en krijgen wij een helder beeld van de doelgroep. Wij gebruiken deze inzichten niet alleen om onze strategie te maken maar we kunnen door deze inzichten ook gebruiken individuen te kunnen targeten door de koppeling tussen de Demand Side Platforms (DSP’s) die wij gebruiken en het AAC.”

Het Consumer Connection System (CCS) beschrijft het gebruik van bought, owned, earned media en hun rol en functie voor consumenten. Internet gedrag zoals lidmaatschappen, social media activiteiten, zoekgedrag, welke blogs of fora er gelezen worden wordt grondig onderzocht. De internet gegevens die CCS uitvraagt is de basis voor de verschillende ‘Digitale types’. ‘Een dag in het leven van’ van de doelgroep kan gebruikt worden om te bepalen of media ‘lean backward’of ‘lean forward’ worden geconsumeerd. Daarnaast kan de impact van ongeveer 50 touch points worden geanalyseerd. Uitgebreide lifestyle en merkvoorkeuren complementeren de enquête en kunnen als input worden gebruikt voor mediastrategie en planning. The CCS enquête omvat een relevante groep van volwassenen van 15 tot en met 64 jaar en wordt in meer dan 30 landen afgenomen wat met name voor internationaal opererende klanten interessant is.